Nakúp bike produkty v hodnote min. 80 € a máš od nás fľašu na bicykel ZADARMO! Vyberaj 👉 bike

Nákupný košík

Zavrieť

V košíku nemáte žiadny tovar.

Doprava zdarma od 40,00 €

30 dní na vrátenie

Doprava a platba

 Cena dopravyzdarma odDoba doručenia*Obmedzenia**
DPD5,99 €40 €3 pracovné dni30 kg / 2.000
GLS4,73 €40 € 3 pracovné dni30 kg / 2.000
Packeta - výdajné miesta3,99 €40 €3 pracovné dni5 kg / 770
 cena platby
Dobierka1,19
Platobnou kartouzdarma
Prevodom na účetzdarma
Platobnou bránou GoPayzdarma

* doručenie do 3 pracovných dní platí pre objednávky plnené z centrálneho skladu.  

** spôsob a cena prepravy objednávok prekračujúcich stanovené podmienky, budú upresnené telefonicky.

Spôsoby dopravy

Doručenie spoločnosťou DPD

Doručenie balíka:

  • U prepravcu DPD využívame službu Private, ktorá je vynikajúca v tom, že si môžete jednoducho prispôsobiť doručenie presne podľa svojho denného režimu a potrieb.
  • V deň expedície Vám od nás bude doručený e-mail s číslom balíka, ďalšia komunikácia už bude prebiehať zo strany DPD. DPD doručuje balíčky do 3 pracovných dní. O doručení vás budú informovať SMSkou alebo e-mailom. Dozviete sa z nich jednohodinové rozmedzie, kedy môžete kuriéra očakávať, aj prístupové údaje do webovej aplikácie DPD Kuriér. V nej uvidíte, ako sa kuriér blíži. Pokiaľ ste si vybrali platbu na dobierku, kuriérovi zaplatíte pri preberaní balíčka v hotovosti alebo kartou.
  • Cestu balíčka sledujte na www.dpd.com/sk

Prevzatie a reklamácia:

  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.

Komunikácia s DPD:

  • Na komunikáciu so spoločnosťou DPD môžete využiť e-mail dpd@dpd.sk alebo chat, ktorý nájdete v pravom dolnom rohu na webe DPD.

Doručenie spoločnosťou GLS

Doručenie balíka:

  • V deň expedície Vám od nás bude doručený e-mail s číslom balíka, ďalšia komunikácia už bude prebiehať zo strany GLS.
  • Zásielky sú spravidla doručované do 3 pracovných dní. Pokiaľ vás kuriér nezastihne na adrese, je možné zásielku uložiť v Parcel Shope. Po uložení zásielky budete informovaní SMS správou a e-mailom od dopravcu. Pokiaľ nemáte záujem o uloženie zásielky, možete si dohodnúť s kuriérom náhradný termín doručenia na vašu adresu.
  • Ak ste si vybrali platbu na dobierku, kuriérovi zaplatíte pri preberaní balíčka v hotovosti alebo kartou, v Parcel Shope je možné hradiť zásielky iba v hotovosti.
  • Kde sa vaša zásielka nachádza, sledujte na https://gls-group.com/SK/sk/home

Prevzatie a reklamácia:

  • Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody.

Komunikácia s GLS:

  • So spoločnosťou GLS sa môžete spojiť prostredníctvom telefónnej linky +421 45 52 42 500 alebo 18585 každý deň medzi 8 a 18 hodinou, alebo prostredníctvom formulára na webe GLS.

 

Doručenie na výdajné miesto Packety

Doručenie balíka:

  • Packeta Vás bude kontaktovať pri prevzatí balíčka v našom e-shope o jeho následnom doručovaní e-mailom spoločne s trasovacím číslom.
  • Zásielky sú spravidla doručované do 3 pracovných dní. Po doručení zásielky budete informovaní o uložení na vybranom mieste SMS správou a e-mailom (ak máte stiahnutú aplikáciu Packeta, budete o všetkom informovaní notifikáciami v aplikácii). SMS aj e-mail obsahujú heslo pre vyzdvihnutie zásielky, to predložíte obsluhe a bude Vám zásielka vydaná.Zásielka je na pobočke uložená spravidla po dobu 7 dní, v Z-Boxe po dobu 2 dní. V prípade potreby, je možné si uloženie zásielky predĺžiť na webe Packety.

Prevzatie a reklamácia:

  • Pri prevzatí skontrolujte, že je zásielka nepoškodená. Pokiaľ by sa Vám zásielka nezdala v poriadku, nepreberajte ju.
  • Neskôr je možné riešiť reklamáciu prostredníctvom formulára na webe Packety.

Komunikácia s Packetou:

  • Na komunikáciu so Zásielkovňou je možné využiť telefónnu linku +421 221 201 135 každý všedný deň od 8 do 18 hodín. Ďalšou možnosťou je kontaktný formulár na webe Packety, prípadne je možné využiť chat na stránkach Packety v dolnom pravom rohu.

 

Spôsoby platby

Na dobierku

V 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvoľte možnosť „Dobierka“. Tovar uhradíte v hotovosti pri prevzatí od doručovateľa DPD.

GoPay platobná brána

Platobná brána GoPay ponúka rýchly, pohodlný a bezpečný spôsob platenia na internete.

Platbu prevediete priamo na platobnej bráne po dokončení objednávky, alebo vás brána presmeruje do internetového bankovníctva, prípadne na stránku, ktorá zodpovedá zvolenej platobnej metóde v objednávke.

Po odoslaní platby vám GoPay zašle e-mail, v ktorom nájdete odkaz na sledovanie stavu platby, alebo v ktorom obdržíte inštrukcie na dokončenie platby.

Všetky informácie o vašich platbách vrátane čísla platobnej karty sú zabezpečené šifrovanou komunikáciou a GoPay s nimi nakladá v súlade s najvyšším bezpečnostným štandardom kartových asociácií PCI DSS.

Väčšina platieb prebieha online, takže ich vybavenie je otázkou niekoľkých minút. GoPay ponúka všetky najpoužívanejšie platobné metódy vrátane online platby kartou alebo platby cez online bankové tlačidlá.

Platobnou kartou

Pre platbu kartou zvoľte v 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA možnosť „Platobná karta“.

Po dokončení objednávky budete presmerovaný do platobnej brány GoPay, kde zadáte informácie o Vašej platobnej karte (číslo platobnej karty, dátum ukončenia platnosti karty a CVV2/CVC2 – posledné trojčíslie predtlačené na podpisovom prúžku Vašej karty). Celý prenos dát je zabezpečený protokolom SSL.

Po potvrdení platby budete presmerovaný späť na náš e-shop, kde sa zobrazí informácia o úspešnosti platby:

„Vaša platba prebehla úspešne“ – transakcia prebehla úspešne a proces nakupovania je ukončený.

„Ľutujeme, ale Vaša platba neprebehla úspešne“ – z nejakého dôvodu nebola platba akceptovaná:

Jeden z dôvodov mohol byť:

  • Chybne vyplnené údaje o platobnej karte.
  • V dobe platby nebola na účte dostatočná hotovosť k prevedeniu platby.
  • Platobná karta nemá povolené použitie pre transakcie na internete - obráťte sa priamo na vydavateľa karty (Váš peňažný ústav).
  • Technický problém alebo iný problém s kartou – platnosť karty, prekročený limit apod.

V prípade neúspešnej platby nás ihneď kontaktujte telefonicky na +420 739 593 735 alebo e-mailom na info@horsefeathers.sk, pre overenie stavu platby. Po vzájomnej dohode je samozrejme možnosť zvoliť iný spôsob platby.

Pokiaľ sa tak nestane, tak Vaša objednávka bude po 10 kalendárnych dňoch automaticky STORNOVANÁ!

Prevodom na účet

Platbu za tovar je možné previesť prevodom na náš bankový účet: 35-1683890237/0100, IBAN: CZ2101000000351683890237, SWIFT: KOMBCZPP
V 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvoľte možnosť platby „Bankovým prevodom“.

Po dokončení objednávky sa Vám zobrazí variabilný symbol, pod ktorým platbu prevediete. Variabilný symbol sa zhoduje s koncovým päťciferným číslom objednávky, napr. Z-B2C-CZ-20-00000.

Ak platbu za Vašu objednávku neobdržíme na náš bankový účet, ktorý je uvedený vyššie, do 10 kalendárnych dní od prijatia Vašej objednávky, bude automaticky STORNOVANÁ!

Tovar expedujeme vo chvíli, keď je platba pripísaná na účet. Banková transakcia trvá až 3 dni.

PayPal

Paypal je online platobný systém, ktorý vám umožní jednoducho, rýchlo a bezpečne platiť cez internet. Všetko, čo potrebujete, je účet u Paypal, ktorý funguje ako bežný bankový účet. Pokiaľ chcete platiť pomocou Paypal, tak v 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvoľte možnosť platby „PayPal“.

Po odoslaní a potvrdení o úspešnom prijatí objednávky vstúpite do platobnej brány PayPal kliknutím na logo PayPal, ktoré je umiestnené na konci súhrnu v poslednom kroku objednávky PREHĽAD OBJEDNÁVKY. Po prihlásení na svoj PayPal účet sa Vám zobrazí prehľad platby za Vašu objednávku na Horsefeathers® store, ktorú stačí len potvrdiť.

Pokiaľ sa Vám z nejakého dôvodu nepodarí zaplatiť pomocou systému PayPal, ihneď nás kontaktujte. Po vzájomnej dohode je samozrejme možnosť zvoliť iný spôsob platby.

Pokiaľ sa tak nestane, tak Vaša objednávka bude po 10 kalendárnych dňoch automaticky STORNOVANÁ!

Prihlásenie